6:59 PM
על איזו מזימה התבסס המשפט שניהלה המפלגה הקומוניסטית הסינית בתיק צ'או-יאה ב-28 במאי?

ויגוואה(שר במחלקת העבודה העירונית של החזית המאוחדת): הממשל הקומוניסטי מדכא ומרשיע את כנסיית האל הכול יכול בכזאת קלות, אבל אתם חושבים שאלה רק אישומים מפוברקים ומלאכותיים. אז אני אשאל אתכם, איך אתם מסבירים את תיק ה-28 במאי בצ'או-יאה, שאנדונג, שזעזע את המדינה ואת העולם? התיק הזה נידון בדלתיים פתוחות, אחרי הכול! אחרי תיק צ'או-יאה בשאנדונג, הממשלה הגבירה את הפשיטות שלה על כנסיות ביתיות, ואפילו השתמשה בכוחות המשטרה המזוינים כדי לדכא את כנסיית האל הכול יכול באמצעות מבצע מקיף של חיפושים ומעצרים נגד חברי כנסיית האל הכול יכול. למרות שאנשים העלו ספקות רבים ביחס לתיק צ'או-יאה, והאמינו שזה תיק מזויף שפברק הממשל הקומוניסטי הסיני כדי ליצור דעת קהל אוהדת לפשיטות שלו על כנסיית האל הכול יכול, אמצעי התקשורת בסין דיווחו על המקרה בפומבי, בין אם העובדות היו נכונות או מוטעות. זה יצר השפעה מסוימת בארצות שונות בעולם. לא משנה כמה תכחיש את תיק צ'או-יאה, הרבה אנשים עדיין מאמינים למפלגה הקומוניסטית. אני רוצה לדעת מה אתה חושב על תיק צ'או-יאה.

סיאוואי(משיחי): אבא, כמה זמן הממשל הקומוניסטי יכול לרמות את העולם עם התיק הזה של צ'או-יאה שהוא רקח לגמרי לבדו? האם התיק יציל את הממשל הקומוניסטי מגורלו הסופי, שהוא כיליון ודאי? לתיק צ'או-יאה היו השפעות רבות בארץ ובעולם בזמנו. הוא גם הטעה הרבה אנשים בורים. אך האם עננים שחורים יכולים לחסום את השמש לצמיתות? האם כנפיו של עורב יכולים לחסום את תפארת השמש? הסתרה והטעיה אינם דבר של קבע. שקרים הם תמיד שקרים. הם לעולם לא יהפכו לאמת. במשך שנים כה רבות, הממשל הקומוניסטי בסין נודע לשמצה, ונעשה מושחת ומרושע במעשי המרמה וההונאה שלו יותר ויותר. הממשל הקומוניסטי בסין ידוע לשמצה בארץ ובעולם. האם די במעשי הונאה והטעיה כדי להציל את הממשל הקומוניסטי? אנשים רבים יותר ויותר בעולם מבינים מהו באמת הממשל הקומוניסטי הסיני. אף אחד לא מאמין לו יותר. היות שהמפלגה הקומוניסטית הסינית היא מפלגה אתיאיסטית ידועה לשמצה וקבוצה שטנית מרושעת, שהינה זדונית ביותר ומתנגדת בחריפות לאלוהים בכל העולם, והיות שבתי המשפט של הממשל הם בתי המשפט של השטן, האם ייתכנו הגינות וצדק כלשהם בתיקים שנידונים בבתי המשפט האלה? הממשל הקומוניסטי הוא דיקטטורה של מפלגה האחת, שלטון עריצות חד-מפלגתי. לא קיימות ערכאות עצמאיות בסין. לשופטים מטעם הממשל אין כל חופש פעולה. כולם מקבלים הוראות מממשלת סין ומטפלים בתיקים לפי דרישות הממשלה. זו עובדה בדוקה. התיקים שנידונים בבתי המשפט של המפלגה הקומוניסטית הם בהכרח עיוות מופרך לגמרי של עובדות, כששחור נעשה לבן. במשך שנים רבות של מאבקים פוליטיים ושלטון, הממשל הקומוניסטי הסיני הסתמך תמיד על שיטת ההפללה כדי ליצור דעת קהל. הוא ממש מומחה באמנות הזאת! כשתיק צ'או-יאה נידון בבית המשפט של הממשל הקומוניסטי, הנאשמים אמרו בבירור בבית המשפט: "מעולם לא היה לי קשר עם כנסיית האל הכול יכול", "המדינה מדכאת את 'האל הכול יכול' שצ'או ויישן מאמין בו, לא את 'האל הכול יכול' שאנחנו מאמינים בו". אפילו הנאשמים עצמם לא הודו שהם משתייכים לכנסיית האל הכול יכול, והכנסייה לא הכירה אותם. למה השופט מטעם הממשל לא פעל לפי העובדות? בהיעדר ראיות, למה השופט התעקש לייחס את החשודים האלה לכנסיית האל הכול יכול? זו לא הייתה עלילה מפוברקת? זה לא מקרה של סילוף והטעיה? עכשיו אף אחד לא מאמין לדיווחים של אמצעי התקשורת מטעם הממשל ולשקרים של הממשל. אבא, אתה עבדת במערכת הקומוניסטית במשך כל כך הרבה שנים. אני בטוח שאתה מבין את הדברים האלה יותר טוב ממני. אתה באמת מאמין שתיק צ'או-יאה יעזור למפלגה הקומוניסטית להישאר בשלטון?

סיאוורי(משיחי): אבא, בתור כתבת בשנים האחרונות, אני מבינה לגמרי את כל הדברים האלה. בכל פעם לפני דיכוי אלים של אמונות דתיות, תנועות לזכויות דמוקרטיות, מחאות על רקע אתני ועוד, המפלגה הקומוניסטית מפברקת תיק מזויף ובמזיד יוצרת דעת קהל כדי לשלהב את ההמונים לפני פעולות דיכוי עקובות מדם. קח למשל את הפגנות הסטודנטים בכיכר טיין-אן-מן. הם דרשו יושרה למול השחיתות, דמוקרטיה וחירות. הממשל הקומוניסטי הורה לאי-אילו אנשים לא מזוהים להתחזות לסטודנטים, לחדור אל הקבוצה, להילחם, לנפץ, לשרוף, להפוך כלי רכב צבאיים וליצור מהומה. כך תנועת הסטודנטים תויגה כ"אנטי-מהפכנית" ואוהבת מהומות, והממשל הקומוניסטי קיבל את התירוץ שהזדקק לו כדי לדכא את הקבוצה. בשלב הבא, הממשל הקומוניסטי ערך פשיטה עקובה מדם על הסטודנטים האלה. לפחות כמה אלפי סטודנטים נורו ונדרסו על ידי טנקים. כך ביים הממשל הקומוניסטי את האירוע העקוב מדם בכיכר טיין-אן-מן, שהעציב את העם הסיני וזעזע את העולם! זו גם הדרך שבה הממשל הקומוניסטי הסיני דיכא את מחאות ההמונים בטיבט. הממשל הקומוניסטי החדיר אנשים לקהל המפגינים שביצעו במתכוון הצתות, הריגות, מעשי שוד וביזה. לאחר מכן הם שלחו את הצבא שיטבח בקהל המפגינים בתירוץ של דיכוי המרד הטיבטי. די בעובדות האלה כדי להוכיח שהמצאת שקרים, עיוות עובדות והפללה, ולאחריהן דיכוי אלים, הם השיטה הרגילה של הממשל הקומוניסטי הסיני לחיסול התנגדויות. תיק צ'או-יאה יצר את הבסיס לתחושה מסוימת בציבור שאפשרה לממשל הקומוניסטי לדכא ולרדוף בברוטליות את כנסיית האל הכול יכול. זה פשע חמור נוסף של רדיפה על רקע דתי מטעם הממשל הקומוניסטי. אבא, אתה פקיד במערכת הממשל הקומוניסטי. אתה בוודאי מכיר את דרכי הפעולה של הממשל הקומוניסטי יותר טוב מאתנו!

סינפינג(אשתו של ז'נג וויגואו): אני חייתי עם הקומוניזם כל כך הרבה שנים… ברור לי לגמרי מהו הממשל הקומוניסטי. למרות ההופעה המרשימה של פקידי הממשל, מאחורי הקלעים הם רק עושים מעשים רעים ועסקאות. לא צריך לדבר על תיק צ'או-יאה. לא קיימת הגינות באף תיק שנידון בבתי המשפט הקומוניסטיים. מאחורי כל תיק יש עסקאות ושוחד. קיימים מניעים פוליטיים מאחורי כל התיקים שנוגעים לדתות ולמיעוטים אתניים. עכשיו, כשאנשים רבים יותר ויותר חשפו את מעשיה הרעים של המפלגה הקומוניסטית הסינית, אני חושבת שהתרמית שביסודו של תיק צ'או-יאה לא תישמר בסוד במשך זמן רב.

ויגוואה: לא ציפיתי שתבינו כל כך טוב את הכוונות שביסוד מעשיו של הממשל הקומוניסטי! נראה שבאמת התבגרתם, אבל אתם עדיין תמימים. מה קרה אחרי המהומות בכיכר טיין-אן-מן בארבעה ביוני 1989, שחוללו הצעירים הזועמים האלו? האם הן לא דוכאו לגמרי? חלקם נהרגו, נפצעו ונכלאו, ואילו אחרים ברחו לחו"ל. מי היה מסוגל ללחום בממשל הקומוניסטי? אפילו אם תיק צ'או-יאה הושתת על אי-צדק וזיוף, אז מה? הממשל הקומוניסטי יצר יותר מדי תיקים לא צודקים ומזויפים, והעם מכיר את רובם. אבל מי יכול לפתור את הבעיה? מי יכול לעשות משהו ביחס לממשל הקומוניסטי? אתם יודעים במה מאמינה המפלגה הקומוניסטית? המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה מהפכנית. היא מאמינה בשקרים ובאלימות, כלומר בהשתלטות על מדינה באמצעות אלימות! לפי ההיגיון של המפלגה הקומוניסטית: "שקר יהפוך לאמת אם יחזרו עליו עשרת אלפים פעם". לא משנה כמה אנשים יפקפקו בדבריו, יכחישו אותם ולא יאמינו להם, לממשל הקומוניסטי בכלל לא אכפת והוא ממשיך לשקר ולהטעות כאילו לא קרה דבר. כל עוד ניתן להשיג את המטרות והתוצאות המידיות, לא אכפת לו מהמחיר! אם אנשים מורדים בו ועורכים מצעד מחאה, הממשל ישתמש בטנקים ובמקלעים כדי לפתור זאת. אם זה נחוץ, הוא ישתמש בפצצות ובטילים אטומיים נגד כוחות עוינים. הממשל הקומוניסטי אינו בוחל באמצעים כדי לשמר את שלטונו. ברגע שנמסרה הודעה לציבור על תיק צ'או-יאה, הממשל הקומוניסטי החל בפריסה נרחבת של כוחות המשטרה המזוינים כדי לדכא ולעצור משיחיים בכל מחיר. מי יכול היה לעצור את זה? מי העז להתנגד? אפילו כשזרים היו מסוגלים להבחין בתרמית של הממשל הקומוניסטי, מה היה בכוחם לעשות? לממשל הקומוניסטי הסיני יש דרכים רבות להגיב לגינויים של הכוחות הדמוקרטיים המערביים. הוא משתמש בכסף כדי ליישב כל דבר. כמו שאומרים: "מי שמקבל מתנה מוכר את חירותו". מספר המדינות שמגנות את הממשל הקומוניסטי הסיני פוחת בהתמדה. הכוחות שעוינים את המפלגה הקומוניסטית חוששים להשמיע את קולם. לא משנה איך תציג את הדברים, הממשל הקומוניסטי עדיין מסוגל לשמר את שלטונו. כל עוד המפלגה הקומוניסטית נאחזת בשלטון, אתם, המאמינים באלוהים, אינכם יכולים לצפות לחופש! אין ספק שהממשל הקומוניסטי יתעב את הופעתו ועבודתו של אלוהים בסין ויאסור עליהן. בין אם הממשל הקומוניסטי יכול או לא יכול להגשים את מטרתו וליצור בסין אזור אתיאיסטי, הוא לעולם לא יפסיק לעצור ולדכא אתכם!

מתוך התסריט של "חינוך-מחדש בבית, באדום"

מקור בשורת מלכות השמיים

עוד: סיפורו של דוד המלך: מדוע דוד המלך היה אדם שעשה כלבבו של אלוהים

קטגוריה: ספרים | צפיות: 96 | נוסף ע"י: mli59843 | תגים: המשיח, חכמה, סוף העולם | דירוג: 0.0/0
סה"כ תגובות: 0