7:26 PM
הסיפור של אלוהים – עלייתה ונפילתה של האימפריה הרומית

מימי קדם ועד העידן המודרני, אומות גדולות עלו, שושלות באו והלכו וארצות ועמים שגשגו וגוועו במהלך היסטוריה רבת תהפוכות... בדיוק כמו חוקי הטבע, חוקי התפתחותה של האנושות כוללים תעלומות רבות מספור. האם ברצונך לדעת את פשרן?אילו תעלומות מסתתרות למעשה מאחורי עלייתן ושקיעתן של אומות? מי קובע את גורלם של כל העמים וכל הארצות?

מאמרים מומלצים: הצלחתו וכשלונו של שלמה המלך-הבינו את הטבע הצודק של האל-הוא קשור בגורלנ

צפו בסרטון המשיחי הזה כדי לגלות מהן הסיבות שבעטיין עלתה ושקעה האימפריה הרומית.

הסיפור של אלוהים – עלייתה ונפילתה של האימפריה הרומית

האימפריה הרומית העתיקה קמה ונוסדה לשם התפשטות המשיחיות. תור הזהב שלה התרחש כאשר היא קבעה את המשיחיות כדת המדינה, והיא נחרבה משום שעסקה ברדיפת משיחיים....

האל הכול יכול אומר:

"אלוהים ברא את העולם הזה, ברא את האנושות הזו, ויתרה מזאת, הוא היה אדריכל התרבות היוונית העתיקה והציוויליזציה האנושית. רק אלוהים מנחם את האנושות הזו ורק אלוהים דואג לבני האדם יומם וליל. ההתפתחות והקדמה האנושית הן חלק בלתי נפרד מריבונות האל, ועברה ועתידה של האנושות כרוכים הדוקות בתוכניותיו של אלוהים. אם אתם משיחיים אמיתיים, אתם ודאי מאמינים שעלייתה ונפילתה של כל מדינה או אומה מתרחשת לפי תוכניותיו של אלוהים. רק אלוהים יודע מה גורלה של מדינה או אומה ורק אלוהים שולט במסלולה של האנושות הזו. אם האנושות רוצה שגורלה יהיה טוב ואם מדינה רוצה שגורלה יהיה טוב, על האדם להרכין ראש בעבודתו את אלוהים, להכות על חטא ולהתוודות בפני אלוהים. אחרת גורלו ויעדו של האדם ייגמרו באסון בלתי נמנע." (אלוהים שולט בגורל האנושות כולה)

עוד תכנים נהדרים:

הסיפור של אלוהים – עליית ארצות הברית של אמריקה ושליחותה

הסיפור של אלוהים – אלוהים הוא הריבון על גורלם של כל העמים וכל הארצות

קטגוריה: מקהלת הבשורה | צפיות: 58 | נוסף ע"י: mli59843 | תגים: עבודת אלוהים | דירוג: 5.0/1
סה"כ תגובות: 0