9:13 PM
קטעים מסרטים 'מי זה שחזר' - עדויות על חוויית המשפט לפני כס המשיח
Smiley face

מבוא:

על אף שאנו משתחררים מחטאינו לאחר שאנו מתחילים להאמין באדוננו, אנו חיים עדיין בתוך חטא, מבצעים חטאים ומתוודים עליהם מדי יום, וכולנו כמהים להגיע לזמן שבו לא נבצע כל חטא ולא נתריס נגד אלוהים. באחרית הימים, האל הכול יכול עושה את עבודת המשפט שלו כדי לתקן את טבענו השטני ואת אופיינו החוטא. הקשיבו! האחים והאחיות כנסיית האל הכול יכול משתפים את העדויות שלהם על ההתנסות במשפט ובייסורים של דבר האל, ומספרים כיצד מה שהם עברו הביא למהפך בטבע שלהם.

דברים קלאסיים שאמר אלוהים:

"״על אף שהאדם נגאל ועל אף שנמחל לו על חטאיו, הדבר נחשב רק לכך שאלוהים לא זוכר את העבירות שהאדם ביצע ולא מתייחס אליו בהתאם לעבירות אלה. אולם אם האדם חי כבשר ודם ואם הוא לא השתחרר מחטא, הוא יכול רק להמשיך לחטוא ולחשוף עד אין קץ את הטבע השטני המושחת. אלה הם החיים שהאדם חי – מעגל אינסופי של חטא ומחילה. רוב בני האדם חוטאים ביום ואז מתוודים בערב. משום שכך, גם אם קורבן החטאת תקף לנצח למען האדם, הוא לא יוכל להושיע את האדם מחטא. עבודת הישועה הושלמה רק עד מחציתה, מכיוון שעדיין יש לאדם טבע מושחת. ...מכיוון שהשטן שתל אותו, ומפני שהוא מושרש עמוק בתוך האדם. לא קל לאדם לפתח מודעות לחטאיו. האדם לא מסוגל לזהות את האופי שמושרש בו עמוקות. רק באמצעות השיפוט של דבר האל, ניתן להשיג תוצאות כאלה. רק כך ניתן לשנות את האדם בהדרגה מהשלב הזה ואילך.״ (מתוך 'תעלומת ההתגלמות (4)')"

צפה קטעים מסרטים: 'מי זה שחזר' - עדויות על חוויית המשפט לפני כס המשיח

לדעת יותר:

חדשות גדולות! נבואות יום הדין האחרון התגשמו. עבודת אלוהים החלה.

האם ימות המשיח החלו? המסתורין הזה נחשף. לימדו עכשיו.

קטגוריה: קטעים נבחרים מסרטים | צפיות: 62 | נוסף ע"י: mli59843 | תגים: נבואות אחרית הימים, יום הדין האחרון | דירוג: 0.0/0
סה"כ תגובות: 0