8:15 AM
למזלנו אנו עדים לבואו של אלוהים | האוהבים את אלוהים הם הברוכים ביותר(משבחים את אלוהים)

למזלנו אנו עדים לבואו של אלוהים | האוהבים את אלוהים הם הברוכים ביותר(משבחים את אלוהים)

I

למזלנו אנו עדים לבואו של אלוהים, אנו שומעים את קולו. למזלנו אנו עדים לבואו של אלוהים, אנו משתתפים במשתה השה. אנו מכירים את האל הכול יכול בהתגלמותו. אנו רואים את מעשיו הפלאיים. אנו מבינים את תעלומת חיי האדם, דברי האל הכול יכול הם היקרים ביותר. אנו אוכלים ושותים את דברי האל, ואנו חיים במחיצתו. איננו מחפשים עוד אנה ואנה. ככל שאנו חווים את משפטו של האל, אנו מיטהרים – גם אם אנו סובלים. אנו זוכים באמת ובדרך חיי הנצח. כשנשאף לאהוב את אלוהים, לעולם לא נחוש חרטה.

II

החיים האלה כל כך מבורכים – אנו הופכים לאנשים שאוהבים את אלוהים. החיים האלה כל כך מבורכים, אלוהים משבח אותנו. אנו יכולים למלא את חובתנו ולהעיד למען אלוהים. זה כל כך משמעותי לעסוק בחיפוש האמת. מי יכול להיות יותר בר-מזל? מי יכול להיות מבורך יותר? אלוהים מעניק לנו את האמת והחיים, עלינו לחיות למען אלוהים. עלינו לחיות למען אלוהים. עלינו לחיות למען אלוהים. אנו משיגים את האמת ואנו נעיד למען אלוהים כדי לגמול לו על אהבתו. מי יכול להיות יותר בר-מזל? מי יכול להיות מבורך יותר? אלוהים מעניק לנו את האמת והחיים, עלינו לחיות למען אלוהים. עלינו לחיות למען אלוהים. עלינו לחיות למען אלוהים. אנו משיגים את האמת ואנו נעיד למען אלוהים כדי לגמול לו על אהבתו. עלינו לחיות למען אלוהים. עלינו לחיות למען אלוהים. אנו משיגים את האמת ואנו נעיד למען אלוהים כדי לגמול לו על אהבתו. אנו משיגים את האמת ואנו נעיד למען אלוהים כדי לגמול לו על אהבתו.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

מזמורי תהילים חדשים, 2019 – מנגינה שמיימית – משיח בא

קטגוריה: מזמורי כנסייה | צפיות: 62 | נוסף ע"י: mli59843 | תגים: סרטוני מזמורים, בואו של המשיח, משבחים את אלוהים | דירוג: 5.0/1
סה"כ תגובות: 0