כנסיית האל הכול יכול משקה ורועה את מאמיניה מתוך נאמנות מלאה לדברי אלוהים בכתבי הקודש וב'הדבר מופיע בבשר' מאת האל הכול יכול, כדי שכל אדם מאמין יוכל להבין את כל האמיתות הגלומות בדברי האלוהים, להחזיק בנקודת ההשקפה הנכונה על החיים ובערכים הנכונים, לשאוף למטרות הנכונות, לצעוד בדרכו של אלוהים, למלא את החובות שיטיל עליו אלוהים, לפאר את אלוהים בהיותו מאור העולם ומלח הארץ, לזכות לשבחי אלוהים ולהיות כשיר לרשת את הבטחותיו של אלוהים – כל זאת תחת הנחיית דברי האל הכול יכול, שיספקו לו את צרכיו, ישקו וירעו אותו. הכנסייה שואפת לייסד כנסייה הפועלת כהמיית לבו של אלוהים, כדי שהמאמינים יוכלו לשרת זה את זה ולספק זה את צרכיו של זה באמצעות דברי אלוהים ואהבתו של אלוהים, וכן להישמע לאל הכול יכול, ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 80 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 04/Jun/2019

המשיחיות וכנסיית האל הכול יכול מאמינים באותו האל. אנשים שבקיאים בתולדות הדת יודעים שהיהדות בארץ ישראל נוצרה מתוך העבודה שעשה יהוה בעידן החוק. כל הכנסיות המשיחיות, הן הקתולית והן האורתודוכסית, הגיחו לאוויר העולם לאחר שישוע בהתגלמותו עשה את עבודת הגאולה. כנסיית האל הכול יכול נוצרה כאשר אלוהים התגלם כבשר ודם באחרית הימים כדי לעשות את עבודת השפיטה. בעידן החסד, המשיחיים קראו את כתבי הקודש – התנ"ך והברית החדשה. משיחיים מכנסיית האל הכול יכול בעידן המלכות הנוכחי קוראים את 'הדבר מופיע בבשר', מקבץ דברים שאלוהים אמר באופן אישי באחרית הימים. המשיחיות שומרת אמונים לעבודת הגאולה שישוע אדוננו עשה בעידן החסד, ואילו כנסיית האל הכול יכול מקבלת את עבודת השפיטה שמתבצעת באחרית הימים על ידי האל הכול יכול שהוא ישוע אדוננו ששב. ההבדל בין המשיחיות לבין כנסיית האל הכ ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 89 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 03/Jun/2019

כאשר השטן השחית את האנושות, אלוהים החל בתוכנית הניהול שלו להושעת האנושות. אלוהים הוציא לפועל שלושה שלבי עבודה כדי להושיע את האנושות. בעידן החוק, יהוה אלוהים פרסם את החוקים והנחה את חיי האנושות. הוא הודיע לבני האדם שעליהם לעבוד את אלוהים ולימדם מהו החטא. אך כשעידן החוק התקרב לקצו, שחיתותה של האנושות העמיקה יותר מתמיד, ובני אדם תכופות הפרו את החוקים וחטאו נגד יהוה. הם עמדו בפני סכנת הרשעה והמתה בשל עבירותיהם. לפיכך, במטרה לענות על צורכי האנושות, אלוהים עטה דמות אנוש בעידן החסד והפך לישוע אדוננו. הוא נצלב למען האנושות וגאל את האנושות מחטאיה, ובכך אפשר לבני האדם לבוא אל אלוהים ולהתפלל אליו, להתוודות, לחזור בתשובה, לקבל מחילה על חטאיהם ולחיות תחת שפע החסד והברכה של אלוהים. עם זאת, מכיוון שעדיין נותר הצורך למצוא פתרון לטבעם החוטא של בני האדם ומכיוון שהם עדיין חטאו והתנגדו לאלוהים לעתים קרובות, אלוהים התגלם שוב בעידן המלכות והשתמש בשם 'האל הכו ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 90 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 31/May/2019

כמו הכנסיות במשיחיות, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בשל עבודתו של אלוהים בהתגלמותו. הכנסיות במשיחיות נוצרו בשל הופעתו ועבודתו של ישוע אדוננו בהתגלמותו, ואילו כנסיית האל הכול יכול נוסדה בשל הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול בהתגלמותו באחרית הימים. לפיכך, כנסיות לכל אורך העידנים נוסדו בשל הופעתו ועבודתו של אלוהים בהתגלמותו. בעבודה הכרוכה בכל אחד משלבי התגלמותו של אלוהים מובעות אמיתות רבות, ואנשים רבים מקבלים את אלוהים והופכים לחסידיו הודות לאותן האמיתות שאלוהים מבטא, ובכך נוצרות כנסיות. מתוך זאת ניתן לראות שכנסיות נוצרות על ידי האנשים המקבלים את עבודתו של אלוהים והנעשים חסידיו. אסיפות אלו של נבחרי אלוהים קרויות כנסיות. כנסיות משיחיות נוצרו בשל הופעתו ועבודתו של ישוע אדוננו בהתגלמותו לפני אלפיים שנה. ישוע אדוננו הטיף: "הכו על חטא, כי מלכות שמיים קָרבה" (מתי ד' 17), עשה את עבודת הגאולה, וביטא אמיתות שעל אנשי עידן החסד להיווכח בהן וליישמן. בעקבות זאת אנשים ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 90 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 30/May/2019

רבים אינם מבינים מדוע ישוע אדוננו קרוי 'האל הכול יכול' בבואו לעשות את עבודת השיפוט באחרית הימים, וזאת כאשר האל הכול יכול הוא הביאה השנייה של ישוע באחרית הימים. מדוע הוא אינו שומר על השם ישוע? למעשה, לאלוהים יש שם חדש בכל פעם שהוא מבצע שלב בעבודתו. אלוהים עצמו בוחר את השם החדש כך שיתאים לעבודה – זהו אינו שם שבני אדם בוחרים בו לפי טעמם. השם שבו בוחר אלוהים בכל אחד משלבי העבודה מבוסס על כתבי הקודש. נבואה בדבר שמו של ישוע אדוננו, לכשישוב באחרית הימים, הופיעה כבר בתנ"ך. ישעיהו אמר: "וראו גוים צדקך, וכל-מלכים כבודך; וקרא לך שם חדש, אשר פי יהוה יקבנו" (ישעיהו ס"ב 2). בחזון יוחנן נאמר גם: "אל מלאך כנסיית פילדלפיה כתוב... את המתגבר אעשה עמוד במקדש האל, והוא לא יצא עוד. ואני אכתוב עליו את שם אלוהיי, ואת שמה של עיר אלוהיי, הלא היא ירושלים החדשה, היורדת מהשמיים מאת אלוהיי. ואני אכתוב עליו את שמי החדש" (חזון יוחנן ג' 7, 12). "אני האלף ואני התו, ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 93 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 29/May/2019

המפקד האו (ראש הלשכה לביטחון הציבור): זה לגמרי בלתי אפשרי עבורכם להאמין באלוהים ולשאת את הבשורה במדינה שבה שולטת המפלגה הקומוניסטית הסינית. כל מי שיתעקש להאמין באלוהים ולשאת את הבשורה, יחוסל. את יודעת כמה משיחיים מתו מוות טרגי בכלא? את יודעת כמה משיחיים נהרגו ומשפחותיהם נהרסו? איש אינו יכול להתנגד לכוחה של המפלגה הקומוניסטית! אם תתעקשי להאמין באלוהים ולהפיץ את הבשורה, גורלך יהיה מאסר ומוות! את מבינה היטב את התוצאה הזאת? פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): כנסיית האל הכול יכול שלכם היא קוץ בבשרה של ההנהגה המרכזית. מבחינת המפלגה הקומוניסטית, אתם האויב מספר אחת. היא לא תדע מנוח עד שתחוסלו. אתם יודעים כמה כוח אדם וכסף גייסה המפלגה הקומוניסטית כדי לדכא את כנסיית האל הכול יכול ולאסור על פעילותה? המחיר גבוה מדי! את לא רואה את המשמעות של כל זה? אתם עדיין מפיצים את הבשורה, מעידים על אלוהים ומפיצים את דברי האל הכול יכול בכל מקום. זה כמו לתחוב את החזה לתוך ל ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 82 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 28/May/2019

פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): אם לומר את האמת, האן לו, זה לא שאנחנו לא מבינים אנשים שמאמינים באלוהים. כמה מחבריי מאמינים באלוהים. אני יודע שהמאמינים באלוהים הם אנשים טובים שלא עושים דברים רעים. אז למה המפלגה הקומוניסטית רוצה ללכוד אתכם? זה מפני שכנסיית האל הכול יכול מתפתחת מהר מדי, ומפני שהשפעתה הולכת וגדלה. אתם עדיין ממשיכים להפיץ את דברי האל הכול יכול ולזעזע את כל הקהילה הדתית. האם בכלל ייתכן שהמפלגה הקומוניסטית לא תדכא ותגביל אתכם? את יודעת מה העניין מאחורי "תיק ה-28 במאי בצ'או-יאה, שאנדונג"? המפלגה הקומוניסטית אותתה לכל העולם שהיא מעוניינת לאסור על כנסיית האל הכול יכול ולהרוס אותה. אנשי המפלגה גם צעקו את הסיסמה: "אין להסיג את הכוחות עד שיתממש האיסור!" ומה זה מראה? זה מראה שההנהגה המרכזית החליטה לאסור ולחסל לגמרי את כל הכנסיות שפועלות בחשאי, במיוחד את כנסיית האל הכול יכול שלכם. אחרי משפט הראווה בתיק צ'או-יאה, למרות שרבים העלו שאלות מכל הסוגים לגבי התיק הזה, ואמרו שזה כנראה תיק מפוברק שהמפ ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 83 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 27/May/2019

פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): האן לו, יש לך כאן סיכוי לזכות בכמה נקודות. אם תאמרי לנו מי המנהיגים אצלכם ואיפה מוסתרים הכספים של הכנסייה, ננהג איתך ביד קלה. כמובן, אם תנהגי בחוכמה, בהחלט ייתכן שנשחרר אותך. פקד צ'ן (סגן-מפקד צוות הביטחון הלאומי): ברשומות שבפנקס כתוב סכום הכסף שברשות הכנסייה. זה מוכיח שאת מנהיגה בכנסייה! כמה כסף יש לכנסייה? איפה הוא מוסתר? מי הממונים עלייך? תסבירי מהר! האן לו (משיחית): אנחנו, המאמינים באלוהים, איננו מפירים את החוק ואיננו מבצעים פשעים. באיזו זכות אתה חוקר אותי כמו שחוקרים פושע? אנחנו נושאים את הבשורה ומעידים על אלוהים כדי לקרב אנשים לאלוהים, כך שיקבלו את האמת ויוכלו להשתחרר מחטאיהם, לזכות בישועת אלוהים ולבוא אל יעד יפהפה. אלה מעשים טובים, מעשים הגונים. אנחנו, המאמינים באלוהים, לא הפרנו שום חוק. מה אתה רוצה שאני אסביר? חופש האמונ ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 84 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 26/May/2019

המפקד האו (ראש הלשכה לביטחון הציבור): האן לו, אין ספק שאת יודעת שהמפלגה הקומוניסטית היא מפלגה אתאיסטית שהתחילה את דרכה במהפכה. המפלגה הקומוניסטית עוינות מאוד כלפי אלוהים ודברו. האמת שאת מקבלת והדרך שבה את צועדת הם מה שהמפלגה הקומוניסטית הכי שונאת. מבחינת המפלגה הקומוניסטית אתם הפרעה לנוף, מטרד לא רצוי. לכן המפלגה הקומוניסטית תדכא אתכם בקשיחות, תעניש אתכם ותאסור על קיומכם! בסין, אתם חייבים להישמע למנהיגותה של המפלגה הקומוניסטית באמונתכם באלוהים, לקבל את החזית המאוחדת של המפלגה הקומוניסטית, להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות ולעלות על דרך האהבה למדינה ולדת. חוץ מזה, אין כל דרך מוצא. ירדת לעומק דעתי? האן לו (משיחית): המפקד האו, אמרת שהאמונה באלוהים צריכה להתבסס על המציאות ולתאום את שיטת הממשל במדינה. האם זה טיעון בר-תוקף? כשאדם בחר את הדרך הנכונה בחיים, עליו להיצמד אליה למרות כל מעצור או כישלון. זו הדרך היחידה לזכות באמת ולנהל חיים עם משמעות. כמאמינים באלוהים, דרכנו היא הדרך הנכונה בחיים, אך אתה רוצה שנקבל את החזית המאוחדת של המפלגה הקומוניסטית ו ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 91 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 25/May/2019

ויגוואה(שר במחלקת העבודה העירונית של החזית המאוחדת): אני רוצה לדבר שוב על האמונה שלכם באלוהים. אתם יודעים בבירור מי הקים את כנסיית האל הכול יכול? אני עבדתי בחזית המאוחדת במשך מחצית חיי, ולמדתי דתות במשך עשרות שנים. אפשר לומר שאני די בקיא בכל מיני סוגים של דתות. במשך למעלה מעשרים שנה חקרנו בעיקר את כנסיית האל הכול יכול. לפי חומרי התעמולה של הממשלה, את כנסיית האל הכול יכול ייסד מישהו בשם ז'או בצפון-מזרח סין. האיש הזה הוא הכוהן הגדול של כנסיית האל הכול יכול. הוא מנהיג הכנסייה. מאמיני כנסיית האל הכול יכול טוענים שזה אדם שרוח הקודש משתמשת בו. הם מקשיבים לעתים קרובות לדרשות שנושא האדם הזה שרוח הקודש משתמשת בו, והם נשמעים לו במסגרת העבודה המנהלית בכנסייה. למרות שאתם, המאמינים באל הכול יכול, קוראים את דבר האל הכול יכול, מתפללים בשם האל הכול יכול, מתייחסים לספר 'הדבר מופיע בבשר' מאת האל הכול יכול כאל תורה קנונית, ודנים באסיפות שלכם בדברי האל הכול יכול, בסופו של דבר האדם הזה אומר את המילה האחרונה בכנסיית ה ... Read more »

קטגוריה: ספרים | צפיות: 94 | נוסף ע"י: mli59843 | תאריך: 24/May/2019

« 1 2 ... 17 18 19 20 »